torsdag 5 mars 2009

Idag hade jag textil på A-passet för att göra klart det sista på min "filt" den är igentligen lite liten för att kallas filt men jag kommer inte på någt annat;) "kandidaten" som är med på våra vanliga slöjdlektioner somhade hjälpt mig med att fästa baksidan , så när det blev fel trodde jag det var hennes fel men det visade sig att det var jag som hade tagit fel tygbit från början!!, så idag fick jag gör om det men det blev knöligt så då skulle jag skulle jag sprätta upp det men tyget gick sönder! snacka om osis!

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Min fot kom med uppe i högra hörnet =D

    Säg till när du ska "prata" (tror att det inte bara blir prat) med henne vill gärna vara med då =D

    SvaraRadera
  3. antaglige nästa ons ock då ska hon fixa det!!!

    SvaraRadera